Názov článku / diskusie  

Psičkári

Zdravím milí spoluobčania,

 

Dnes som dostal ďalší nepodpísaný ale zaujímavý e-mail tak ho zverejňujem.

Teším sa na ďalšie príspevky a postrehy.

 

Psičkári

 

chcela by som sa spýtať čo robí mestská polícia proti psičkárom ktorý si po svojich psoch neupracú exkrementy ? My bývame na prízemí a psy nám veselo kadia pod okna a ich majitelia s tým nič nerobia ! Veď je nato zákon!


Diskusia

Ak chcete pridať príspevok do fóra je potrebné sa prihlásiť!



Počet príspevkov v diskusii: 21

PONDELOK, 15.3.2010 16:22,
moravcanka - vasa moravcanka : zaten cas odkedy sa tu naposledy nieco napisalo sa nic nezmenilo!psacie exkrementy su po celych zl.moravciach a myslim si ze zachvilu by sa mali moravce premenovat nie na zlate ale zas..te moravce je to hrozne!doteraz som nepostrehla ze by mestska policia aspon raz konala voci neporiadnym psickarom.staci sa ist pozriet na travniky oproti danovemu uradu ako to tam vyzera hanba ludom aj mestu ze nekona!

STREDA, 15.7.2009 15:32,
hakibak - : Podla mna je potrebne najskor aby sa tie travniky do ktorych vasi mrtvy psy "kakaju" pekne uhladili,kosili a niekto sa onich staral,potom by aj ludia vydeli a trosku si brali ohlad nato,ked je na travniku mala nizka pekna trava a zneho trci hovno!treba rozmiestnit okolo ihrisk kde su deti tabule o zakaze vencenia psov a mestska policia by tam sem tam mala hodit ocko a vprvom rade by mesto malo rozmiestnit stojany zo sacikmi a papierovymi lopatkamy pre vasih mrtvych psikov!A ludi zo psami pokutovat ked si nekde ulavia a policajti to zbadaju!

SOBOTA, 21.6.2008 08:43,
JozefP - : Je tu dost postrehov, aj rad, tak by som uvital, keby sa niekto ozval, ako riesi svoj problem ohladne psov. Pretoze ak povieme A, mali by sme povedat aj B. Napriklad Katkag. Co ste dalej urobili pre to, aby Vase dieta a deti ostatnych rodicov neboli vystavovane spominanym negativnym javom? Riadili ste sa mojimi radami? Ako to dopadlo? Nejake ine problemy so psami? ZAUJIMA MA TO!!! Pisteeeeee.

SOBOTA, 21.6.2008 08:43,
JozefP - : Je tu dost postrehov, aj rad, tak by som uvital, keby sa niekto ozval, ako riesi svoj problem ohladne psov. Pretoze ak povieme A, mali by sme povedat aj B. Napriklad Katkag. Co ste dalej urobili pre to, aby Vase dieta a deti ostatnych rodicov neboli vystavovane spominanym negativnym javom? Riadili ste sa mojimi radami? Ako to dopadlo? Nejake ine problemy so psami? ZAUJIMA MA TO!!! Pisteeeeee.

PONDELOK, 16.6.2008 09:18,
JozefP - : Presne ako pise p. arwenn, su vaznejsie problemy a je ich strasne vela, ale nakolko je toto tema o psoch drzme sa jej. P. katkag, je mi luto bezohladneho spravania sa niektorych psickarov, ale tento problem sa musite pokusit vyriesit sama, popr. s inymi rodicmi...Ja by som navrhoval oslovit kompetentneho cloveka v meste a trvat na vydani opatrenia na zakaz vencenia psov v okoli detkych ihrisk a poistit to aj nejakou zakazovou znackou! Ak uz taketo nieco existuje, upozornite na to majitelov psov a ked to nepomoze, navstivte mest. policiu, poproste ich, aby sa presli v exponovanom case v okoli a dohliadli na (ne)dodrziavanie mestskeho nariadenia. No na druhej strane, aj psy sa niekde vencit musia a ked nemaju kde??? Ale to by uz potom nasledne mali riesit "utlacani" psickari a Vas ako matku to nemusi zaujimat. Drzim palce a prajem urychlene a kladne doriesenie Vasho problemu.

NEDEľA, 15.6.2008 22:43,
arwenn - : milá katkag, ja súhlasím s Vami, že je to nepríjemné, ale ja som chcela poukázať aj na iný problém, a to že ked sa niečo schváli, malo by sa to dotiahnuť do konca (narážam na tie sáčky a koše). Ale na druhej strane ma zaráža, že ľudia sa idú potrhať kôli psím výkalom, ale to, čo sa deje za ich mestom, na poliach, v lesoch okolo moraviec, to nikto nevidí...skúste sa prejsť niekto po okolí a zrátať, kolko nelegálnych a často aj toxických sládok natrafíte, kolko nelegálnych výrubov drevín sa deje a pod. Veľa krát som bola svedkom, ako naši milí páni poľnohospodári vypúšťajú do žitavy a zlatňanky kdovie čo a nemohla som nič spraviť..myslím, že na okolí a aj v meste sú oveľa pálčivejšie a dôležitejšie veci ako psačie "hovienka"..ale to nikoho nezaujíma :(

SOBOTA, 14.6.2008 14:39,
katkag - : Chcela by som aj ja reagovat na tuto pre mna velmi citlivu temu.Byvam na Hviezdoslavovej ulici a mam 4 rocneho syna s ktorym pravidelne chodievam na nase ihrisko,kde sa nachadza piesok a detske hojdacky a smykala.Na toto iste miesto chodievaju pravidelne ludia vencit svoje psy-na miesto kde sa hravaju deti.Nic proti chovatelom,ale nehnevajte sa ,ked ste teda natolko odusevneni chovatelia,spravajte sa ako ludia a tie psy nevypustavajte v blizkosti priestorov kde sa hraju deti.

PIATOK, 13.6.2008 06:46,
JozefP - : Prosim admina, aby bol taky dobry a nezdvojoval prispevky, posobi to minimalne "rusivo". Ked dam rano o 7.00 jeden prispevok a do 16. hod. sa neobjavi, tak ho dam holt znovu, mysliac si, ze sa "stratil".

ŠTVRTOK, 12.6.2008 16:48,
JozefP - : No a dostavame sa na zaciatok bludneho kruhu, kedy vlastne ponechanie psych vykalov na slnku sposobi ich urcitu dezinfekciu a zneskodnenie parazitov. Bohuzial to neplati o ich vajickach...Jedneho davneho casu, som bol prizvany na MU, na debatu o rieseni tohto problemu. Bolo dohodnute, ze psy sa maju vencit hlavne po nabrezi, vedla potoka od poziarnikov smerom ku Chyzerovciam. Dohodli sme sa vtedy aj na zbernych nadobach aj na sackoch. A pri dohode aj (LEN!) zostalo. Ale je to velmi vazny a tazko riesitelny problem. Bohuzial s prehlbujucou sa civilizaciou stale palcivejsi! Ale mozem Vam povedat, ze vsetci psy v Moravciach nenarobia ani z polovice taky odpad a neporiadok ako jedina "socialne neprisposobiva" rodina. (A to z tych psov mame aspon nejaky osoh a rozhodli sme sa ich zivit dobrovolne!!! Ba co viac, vieme ich prirastky aj regulovat.)

ŠTVRTOK, 12.6.2008 08:20,
JozefP - : No a dostavame sa na zaciatok bludneho kruhu, kedy vlastne ponechanie psych vykalov na slnku sposobi ich urcitu dezinfekciu a zneskodnenie parazitov. Bohuzial to neplati o ich vajickach...Jedneho davneho casu, kedy som bol prizvany na debatu o rieseni tohto problemu, bolo dohodnute, ze psy sa maju vencit hlavne po nabrezi, vedla potoka od poziarnikov ku Chyzerovciam. Dohodli sme sa vtedy aj na zbernych nadobach aj na sackoch. A pri dohode aj (LEN!) zostalo. Ale je to velmi vazny a tazko riesitelny problem. Bohuzial s prehlbujucou sa civilizaciou stale palcivejsi! Ale mozem Vam povedat, ze vsetci psy v Moravciach nenarobia ani z polovice taky odpad a neporiadok ako jedina "tmavsie vyzerajuca" rodina. (A to z tych psov mame aspon nejaky osoh a rozhodli sme sa ich zivit dobrovolne!!! Ba co viac, vieme ich prirastky aj regulovat)

UTOROK, 10.6.2008 11:03,
nelinka - : Suhlasim, aj to je jednen z vaznych nedosttkov v problematike psickrov.

PONDELOK, 9.6.2008 18:46,
arwenn - : dobrý deň, je to síce všetko pekné, čo tu hovoríte o odstraňovaní psích exkrementov, ale chcela by som poukázať nato, že je povinnosťou mesta pri schvlání takéhoto VZN aj to, aby zabezpečilo samostatné zberné nádoby. Podľa zákona o odpadoch je zakázané, aby obyvatelia mesta odhadzovali psie exkrementy, t. j. biologický materiál, ktorý môže byť infikovaný parazitmi a pod. do odpadu, pretože tento potom ide na skládku odpadov a je zakázané skladovať biologický materiál. Takže si myslím, že kompetentí tento probém nedotiahli do konca nie?

NEDEľA, 8.6.2008 20:31,
nelinka - : Myslim si, ze pan JozefP velmi dobre vystihol problematiku psickarov v sucasnej dobe a rada by som upozornila na to, ze to nie je problem len nasho mesta, ale aj napr. tej spomenutej Nitry. Len pre ilustraciu, z doveryhodneho zdroja viem, ze ani tam napriek snahe mestskych policajtov, sa nedari nezodpovednych majitelov psov vzdy adekvatne v zmysle zakona postihnut, pokial maju aspon ake-take pravne povedomie a vedia kluckovat v medzerach nasej legislativy. A nozaj, ani Nitra ako krajske mesto nema dodtatocne vyrieseny problem s odpadovymi nadobami na psie exkrementy, tak co by sme ocakvali u nas? Vsetko je o ludoch a hlavne o tych, ktori maju pravo sa nazyvat obcanmi mesta. Pre nich a ich problemy tu maju byt predstaviteli mesta a kym neurobia vsetko pre to, aby sa riesenie ich problemov posunulo vpred,nemaju ani pravo kritizovat, ci sa odvolavat na necinnost kompetentnych. Zacat treba v prvom rade od seba!

STREDA, 14.5.2008 11:26,
JozefP - : Ja som mal s nasou mestskou policiou zatial len dobre skusenosti. Ci to robia? A nahlasili ste im to? A co takto upozornit psickara, ze by mal "odkazy" po svojom psovi odpratat? Staci svedok o jeho zapornej odpovedi, ci lahostajnosti a budu to policajti podla mna riesit! Ale nakolko som sam psickar, tak mam aj inu stranu mince. Ano je to nechutne, nehygienicke a neschvalujem to. Ale jedno treba doplnit: Psickari si za svojich psov platia (aspon vacsina, vynimajuc tych, ktori za nic neplatia tak nebudu ani za psov a pritom robia najvacsi neporiadok-toto kto bude riesit ???) a za tie peniaze okrem Vasho pohrdania nedostavaju NIC! Na rozdiel od tych, ktori nerobia nic, neplatia za nic ale raz za mesiac ich je na poste hrba! Preco sa peniaze vyzbierane od psickarov nepouziju na osvetu, letaky, diskusie o spravani sa psickarov na verejnosti? Preco existuju smetiaky na smete ale na psie vykaly nie su ziadne pomocky? Preco sa vyplacanie davok neviaze k odrobenym hodinam na verejnoprospesnych pracach, kde by jednou z cinnosti mohlo byt aj cistenie po psoch? Je vela rieseni... Pouzite vyzbierane peniaze na nieco, co sa psickarov tyka!

ŠTVRTOK, 8.5.2008 17:35,
moravcanka - vasa moravcanka : dobry den doporucovala by som vam precitat si nitr.noviny ECHO tam sa mest.policia zamerala na kontrolu majitelov psov.Preveruju ci maju zaplateni poplatok za psa a ci ho maju prihlaseneho.Dalej kontroluju zakaz vodenia psov do oznacenych lokalit co u nas vobec neni! tu sa moze vsade vencit aj na ihriskach!Aj ci si majitelia odstranuju exkrementy.Ony dbaju o svojich obcanov ,a o deti lebo hrozi ze sa nakazia infekciov.Robi to aj nasa mest.policia?

STREDA, 7.5.2008 17:21,
catriona - : Tiež sa dajú "pokutovať" opilci, ktorí vracajú, močia,"kadia" a pľujú po meste v opitom stave? Nehádžte všetkých psíčkarov do jedného vreca.

STREDA, 7.5.2008 07:26,
beno01 - Beňo : Dobry napad, analyzovat, ale ja mam dojem, ze obyvatelom ZM je jedno absolutne vsetko co sa nachadza za dverami ich bytu.

STREDA, 7.5.2008 07:26,
beno01 - Beňo : Dobry napad, analyzovat, ale ja mam dojem, ze obyvatelom ZM je jedno absolutne vsetko co sa nachadza za dverami ich bytu.

UTOROK, 6.5.2008 16:47,
yose42 - (ZMonline.sk) : bolo by zaujimave zanalyzovat co im NIE JE jedno.

PONDELOK, 5.5.2008 21:03,
hladaj - : No ja by som navrhol aby uvedomelý občan vystihol správny čas ked mu najčastejšie kadia pod okná a zavolal mestskú políciu...Policajti by striehli za rohom a zrovna ked by ten psík vykonával potrebu by ho pokutovali.... :-)Vážení je jasné že je to nemožné....Je to len o kultúrnosti obyvateľstva ale tá je u nás na bode mrazu... Občanom v ZM je všetko jedno...

PONDELOK, 5.5.2008 15:15,
Lubomir - : KAždé ráno desiatky psíčkarov vyvádzajú von svojich miláčikov ani nie preto aby ich vyvenčili ale aby sa VYKADILI. Ale nevidel som ešte ani jedného aby to po svojom psovi odpratal.




nové príspevky

Rómska problematika
clazur Neviem prečo mi nižšie
(10 príspevkov)

Rómska problematika
clazur Pozeral som to a s manželkou
(10 príspevkov)

Rómska problematika
JozefP Reakcia ciganky na to,
(10 príspevkov)

Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?
JozefP ...isli sme a zda sa
(2 príspevky)

Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?
Lubomir tak ako kedysi veľký
(2 príspevky)

Najnovšie video



Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?

článok