POZVÁNKY
Názov článku / diskusie Reakcia občana
| Vážení priatelia. Na Vaše články nemožno reagovať, lebo je to akosi tak starostlivo zariadené len vo Váš prospech. Predvádzajú sa tu utajení ľudia, ktorý by sa nemali hanbiť podpísať pod svoje názory. Občania majú radi otvorených a čestných ľudí, ktorí vedia riešiť problémy bez nenávisti a zloby. Takáto politika sa ani mne nepáči a chcem Vás úprimne upozorniť, že podobne ľudia vnímajú aj vnútené noviny Naše Moravce o ktoré majú veľmi malý záujem. Myslenie ľudí sa nedá zmeniť zo dňa na deň a verte, že ani oni nemajú radi politiku vybavovania si osobných účtov a pokiaľ si ľudia nevedia k sebe nájsť cestu a rozumne dohodnúť, vznikajú z toho iba nechutné trenice ktoré nikam nevedú a Vy strácate dôveru. kaiser |
Diskusia
Ak chcete pridať príspevok do fóra je potrebné sa prihlásiť!
Počet príspevkov v diskusii: 21
NEDEľA, 22.6.2008 19:33,
milan01 - Milan : Dakujem za info ohladom blogu p. Kaisera, s udivom to citam, vsetka cest velmi ma to zaujalo.Ma krasne a duchaplne clanky
NEDEľA, 22.6.2008 11:13,
yose42 - (ZMonline.sk) : Anton robi svoje velmi dobre a s nadsenim, urcite nema cas na politizovanie. Jeho prispevok na blogu s fotkami Moraviec, za ktore sa ani jeden z nas nemusi hanbit, je toho dokazom. Dakujem mu este raz za to.
SOBOTA, 21.6.2008 14:44,
c-lazur - : P. Kaiser prijal moje pozanie a zastavil sa u mňa v kancelárií. Som veľmi rád, že sme sa mohli osobne porozprávať a priznám sa, že som veľmi rád, že sme našli spoločnú tému a spoločný názor na mnoho vecí v našom meste. Takže nepovažujem za múdre, ak na tejto stránke niekto kritizuje človeka za to, že má iný názor a už vôbec nie za to, že sa venuje nejakej záľube.
Čo sa týka názoru niektorých z Vás, že kritizujem poslancov (alebo že na nich dokonca útočím). Svoju kritiku na poslancov som spustil pred pár dňami. Doteraz som bol ticho a čakal som na ich reakcie. Ak sa obrania a presvedčia nás všetkých, že sú iní, nevidím dôvod zmeniť svoj postoj a ich potom chváliť. Tiež si nemyslím, že je všetko stratené a už niet východiska.
SOBOTA, 21.6.2008 13:09,
hladaj - : Pre p. Janku: To je všetko pekné čo ste napísala, ale p. Kaiser si rieši svoje osobné averzie. Nech ponúkne riešenia a nielen kritiku. A pokial je spokojný s tým čo sa tu deje, tak nech sa venuje tomu, ako som už reagoval čo mu ide najlepšie...
SOBOTA, 21.6.2008 13:03,
hladaj - : Pre p. Chládeka: Nežijem tu jeden deň aby ste mi hovoril ako funguje zotrvanie alebo nezotrvanie na pracovnom mieste a to už či na MSÚ alebo v jednom z mestských podnikov... Dobre vieme obaja že ked si sekerka dupne tak môže sa aj p. Tomajko "postaviť na mihalnice"... Nepotrebujem počúvať jej tvrdenia a vôbec neviem že niečo tliachala na Mestskom zastupiteľstve, ale viem že ste to urobil. Vôbec Vám to nezazlievam predsa v dnešnej dobe je potrebné niečo robiť a vaše pôsobenie tam kde ste má opodstatnenie.Cyrila L. nepoznám osobne tak nemá čo korešpodovať s jeho útokmi a už vôbec nie na vašu osobu.... len nemám rád ked sa niekto vykresluje inak ako je skutočnosť...Tak ako som už vo viacerých reakciách poznamenal (asi ste si ich nevšimol) podľa mňa ste jeden s najaktívnejších poslancov v našom meste a to čo robíte pre mesto je chválitelné...
SOBOTA, 21.6.2008 12:54,
hladaj - : Pre JozefP: Ja viem že to nie je riešenie, ale nie je ani riešenie kritizovať a odsudzovať bez ponúknutia alternatív.... K tomu smerovalo moje kritické vyjadrenie...

SOBOTA, 21.6.2008 08:11,
JozefP - : To hladaj: Velmi pekne napisane a zaujimave informacie, tych nikdy nie je dost! Len by som vyjadril jeden nesuhlas s Vasou myslienkou:"...a ked sa Vám nepači čo sa deje na tejto stránke alebo v novinách tak si to nevšímajte..." Osobne si myslim, ze ked sa p. Kaiserovi (vie vobec o tom, ze sa tu o nom bavime? Kto ho pozna, mohol by ho na to upozornit...) nieco nepaci, ma plne pravo na to poukazat, ci skritizovat to. Ak si to kritizovani obhaja, mozno ziskame dalsieho diskutujuceho. Vazme si ludi, ktori sa neboja povedat svoj nazor (aj ked je iny ako nas). Cela diskusia je o argumentoch a nie o mojej, alebo tvojej pravde. A tesme sa s ludi, ktori diskutuju a nie z tych co to odmietaju...
PIATOK, 20.6.2008 22:48,
hladaj - : A na margo p. Kaisera venujte sa tomu čo Vám ide najlepšie a ked sa Vám nepači čo sa deje na tejto stránke alebo v novinách tak si to nevšímajte... Aj to je vyšší stupeň kultúry a demokracie ktorá Vám asi ako aj človeku ktorému sa zaliečate na míle vzdialená... " Ži a nechaj žiť"... Ja osobne nepocitujem svoje reakcie ako predvádzanie a práve tou utajenosťou sú priamejšie bez toho aby som sa musel obávať o seba asvoju rodinu nakoľko kritika na určitých ľudí pôsobí dosť pomstychtivo....
PIATOK, 20.6.2008 22:41,
hladaj - : Jáj pani sa nemajú moc radi.... Jeden falošnejší ako druhý, p. Chládek spomente si ako ste sa bol prosíkať u primárotky ešte pred volbami aby Vás nechala tam kde ste.... Myslím, že si nemáte čo jeden druhému vyčítať pretože jednému topánky trčali a druhému momentálne trčia z... To len na ozrejmenie situácie a bez osobných averzii...
PIATOK, 20.6.2008 18:07,
c-lazur - : Pozrel som si stránku p. Kaisera a musim povedať, že sa mi veľmi páči. P. Kaiser prezentuje na svojej web. stránke naše mesto svojím spôsobom, čo navonok robí obraz o našom meste ako nádhernom prekvitajúcom sade. Tento obraz vnímam veľmi pozitívne, pretože poukazuje na miesta (a tým aj ceklove na naše mesto) ako najkrajšiu časť prírody zapadnutej v zeleni stromov, kríkov a kvetov. Myslím si, že je to veľmi potrebné, pretože naša stránka je zameraná iným smerom a to poukazovať na neporiadok s cieľom, aby sa čím skôr odstránil. Tiež chcem poďakovať p. Kaiserovi, že sa nenechal odradiť negatívami a robí si svoju prácu na prospech nám všetkým.

PIATOK, 20.6.2008 07:51,
JozefP - : Fuuuu, Ludo, uz som sa zlakol, ze toho autor si ty! Normalne si my vcera pokazil naladu. Ani nevies, ako som rad, ze to nebol tvoj vyplod. A pravda je, mal si uviest zdroj...
ŠTVRTOK, 19.6.2008 21:19,
petronela - : Pán Chládek, neviem či to bol dobrý nápad zverejniť článok iného človeka z iného zdroja pod svojím pseudonymom. Myslím si totiž, že p.Kaiser o tom ani nevie, čo je tiež asi nie dobré. A navyše to iba dráždi tých, ktorí dobre vedia, kto p. Kaiser je.

ŠTVRTOK, 19.6.2008 18:52,
JozefP - : Vaz. p.Kaiser. Tu sa nikto nepredvadza, my tu piseme svoje nazory tak, ako ste napisali aj vy. A nie sme ani politicky cinni, aby sme sa museli niekomu za ne zodpovedat. A vadi mi u Vas to, ze Vasim problemom sa zda byt to, ze sme anonymni (co je blbost), a nie to, o com sa tu diskutuje. Nerieste kto to napisal, ale co napisal!!! A tiez sa zamyslam nad tym, ci ste Kaiser, poslanec, alebo Chladek. Alebo ste Chladek, ktory vystupuje pod pseudonymom Kaiser a nahodou ste to domrvili a "prezradili sa?" Nie ze by to bolo dolezite, len lepsie posobia uzivatelia, ktori vystupuju pod pseudonymom, ako pod cudzim menom...
ŠTVRTOK, 19.6.2008 17:22,
petronela - : Všimla som si, že pod článkom od poslanca Chládeka je podpísaný p. Kaiser. nerozumiem tomu. Mohol by to niekto vysvetliť?
ŠTVRTOK, 19.6.2008 17:20,
petronela - : SLAVA! Chcem poďakovať autorom tejto web stránky, už sa naše príspevky objavujú okamžite!!!!!!!
ŠTVRTOK, 19.6.2008 17:18,
juraj1 - : To p. Kaiser. Je vôbec možné aby dnes niekto chválil primátorku za to čo všetko urobila? Ja predsa nemám nič proti nej ako osobe. No vidím a počúvam čo sa deje. P. Kaiser, hovorí Vám niečo ako štrukturálne fondy? Alebo hlavný kontrolór? Alebo máte vôbec znalosti o práce v samospráve? O zákonoch, ktoré sa MUSIA dodržiavať? Pretože podľa všetkého neviete čo sa robí okolo nás v iných nmestách a dedinách, ako sa stavajú dediny za peniaze z EU. A čo v Zl. Moravciach? Už sa niečo za 6 rokov urobilo z týchto peňazí? Pravdepodobne p. Kaiser nemá ani tušenia o čom píšem. Pre p. Kaisera a jemu podobných stačí keď sa postavia iba kríže a sochy svätých. Navrhujem aby primátorka postavila sochy všade po celom meste a môžeme ju voľiť aj naďalej, lebo na rozvoj mesta pre "niektorých" to úplne stačí!
ŠTVRTOK, 19.6.2008 17:07,
petronela - : Pán Kaiser, asi som Vás vôbec nepochopila, alebo vo Vašom príspevku sa snažíte len o to, aby sa prestalo kritizovať našu primátorku? Tak potom nadobúdam presvedčenie, že máte s p. primátorkou nejaké spoločné kšefty a potrebujete ich zakryť jej chválospevmi (aj keď neviem čo by sa tu dalo chváliť). No tak či tak, je mi veľmi ľúto človeka, ktorý obhajuje osobu, ktorá dávno mala byť na psychyatrií. Mám ešte dojem, že p. Kaiser si nevidí na koniec vlastného nosa.
ŠTVRTOK, 19.6.2008 15:18,
nadeje - : Ak sa môžem pripojiť,aj ja by som prejavila svoj názor.Je už v tejto dobe samozrejmé, že každý poukazuje na to zlé a na to čo sa nespravilo.Veď to dobré by malo byť automaticky.Áno zeleň,načo sa vysádzajú kvety na križovatkách,nestačila by parková tráva,ktorá sa bude pravidelne kosiť a zalievať?Skoro všetko, načo toto mesto vynaložilo financie je zdevastované.Načo slúžia v meste kamery,viď námestie s fontánou,popíjajúci naši občania na lavičkách,nefungujúca fontána, ešte aj v deň birmovky,kedy som si myslela že by mesto malo byť v slávnostnom rúchu.Prejdite sa 1.májovou ulicou,čo odpadkov až k stanici.Tráva je už síce pokosená, ale z jedného papiera sú tri.Stačí len kosiť, odstrániť pokosenú trávu už netreba?Keď sa pracuje na čistote mesta, stačí ibe pred mestským úradom?Pre niekoho sú to malichernosti ale možno odtiaľ treba začať.Nie za všetko môže primátorka,ale každý nesie za niečo zodpovednosť.
ŠTVRTOK, 19.6.2008 13:41,
c-lazur - : Mám radosť z tohoto článku. Ako je vidno, dávame priestor každému a máme záujem o každý názor, aj keď je iný, ako náš. Celkom s p. Kaiserom nesúhlasím (noviny Naše Moravce, anonymné príspevky), ale plne ho rešpektujem. Čo sa týka novín, naše poznatky sú celkom iné. Denne ma zastavuje množstvo ľudí na ulici a vyjadrujú mi svoje (väčšinou) kladné postoje a podporu. Množstvo telefonátov a meilov, ani nespomínam. Konečne je tu informácia aj o veciach, ktoré sú zo strany vedenia mesta prezentované výlučne iba ako veľké klady a chvály, ako keby všetko bolo len dobré, pričom skutočnosť je úplne iná. Kto nevie počúvať kritiku, nemá čo v politike robiť a na vedúcom poste zvlášť. Som si plne vedomý, že je to z mojej strany skôr o vytváraní si nepriateľov, ako priateľov. Ale, ak Vám záleží na spoločnom dobre, tak sa nesmiete báť kritiky, nepriateľov, či aj priamych útokov. Veľmi veľa ľudí v našom meste utrpelo ťažké krivdy zo strany primátorky, veľa ľudí je nespokojných a doslova nahnevaných, že sa nikto neozýva, či ani len nebráni týchto trpiacich. Ak by sme sa k tomu postavili tak, ako to navrhujete Vy p. Kaiser, iba by sme predlžovali agóniu v meste, prípadne by sme iba ticho súhlasili s krivdami, ktoré sa v našom meste dejú zo strany pani primátorky. Pritom nič iné nechcem, len aby p. primátorka zmenila svoj kurz a začala sa správať rozumne, začala pracovať pre mesto. Ak to urobí v sekunde prestanem poukazovať na chyby, ktoré robí (v to však osobne neverím). A ešte jedná vec. To, čo sa za šesť rokov v našom meste porobilo, budeme dobiehať desiatky rokov!!! Ba dokonca si myslím, že niektoré chyby už nikdy neodstránime. V tom je najväčšia chyba súčasného vedenia v našom meste. Na rozdiel od iných sa ja nemienim zmieriť s takýmito výsledkami práce p. primátorky za jej obdobie vládnutia. Ak ste Vy osobne s jej prácou spokojný, rešpektujem Váš názor. A čo sa týka anonymov, neodsudzujte ich, majú na to právo, ktoré sme povinný rešpektovať. Ako anonym môžu slobodnejšie vyjadrovať svoj názor, čím je to pre nás objektívnejšie, pretože ako sám vidíte dávame tu priestor skutočne každému názoru. Dokonca ja osobne sa viac teším kritike na nás, lebo podľa toho sa aj my môžeme zmeniť v byť viac prospešnejšími.
A viem o jednom človeku, ktorý musí zostať v anonymite, pretože ináč by bolo určite perzekuovaný on aj celá jeho rodina. No tiež si všímam, že je dosť príspevkov, ktoré sú síce ako názvy určitých mien, ale všeobecne sa vie, kto za týmto príspevkom stojí a ako vidím, vôbec im to nevadí, čo tiež kvitujem, ako dobrý znak tejto stránky.
Na záver p. Kaiser by som sa rád s Vami stretol aj osobne a preto, ak máte cestu okolo COOP supermarketu, prosím navštívte ma v kancelárií na poschodí (nad mototechnou).

ŠTVRTOK, 19.6.2008 10:23,
pjula1 - : Nikto nic nezariadil aby to bolo len v nas prospech.... doleziteje si precitat pri registracii co sa vam vypisuje na monitore p. Kaiser.

ŠTVRTOK, 19.6.2008 10:16,
pjula1 - : Pekny den
Po registracii vam pride na vas email ktory ste zadali, aktivacny link na
ktory treba kliknut
po autorizacii sa vam spristupni automaticky prihlasenie
preto si skontrolujte ci Vam na vami zadanu emailovu adresu neprisiel email
od nas
dakujem
judin
----- Original Message -----
From: "anton kaiser"
nové príspevky
Rómska problematika
clazur Neviem prečo mi nižšie
(10 príspevkov)
Rómska problematika
clazur Pozeral som to a s manželkou
(10 príspevkov)
Rómska problematika
JozefP Reakcia ciganky na to,
(10 príspevkov)
Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?
JozefP ...isli sme a zda sa
(2 príspevky)
Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?
Lubomir tak ako kedysi veľký
(2 príspevky)