Názov článku / diskusie  

Zánik nemocnice?

Správy šíriace sa z médií a iných zdrojov zrejme už nikoho nenechávajú na pochybách o tom, že nemocnica v Zlatých Moravciach je na pokraji zániku. Kroky súčasného vedenia sú zrejme už po funuse. Je potrebné však zdôrazniť, že prvý (najväčší) klinec do rakvy pribila bývala primátorka svojimi až chorými rozhodnutiami. Absolvoval som niekoľko rokovaní na záchranu nemocnice a mal som pripravené kroky k jej normálnej funkcií a dokonca k obnove zaniknutých oddelení. No teraz nechcem polemizovať čo sa urobilo zle, ale skôr pomôcť. Pri jednom z rokovaní mi bolo poradené, že musím mať za sebou pri rokovaniach so zdravotnými poisťovňami (/najmä s VšZP) silného garanta. Máme výhodu, že naša nemocnica je členom asociácie nemocníc Slovenska. Rokoval som vtedy priamo s prezidentom ANS MUDr. Mariánom Petkom. Vyjadril až počudovanie nad krokmi vtedajšieho vedenia mesta. Dal mi cenné rady a ponúkol pomoc. Dnes však už je neskoro, ale nevzdával by som boj za zachovanie našej nemocnice. Je potrebné si pripraviť dôvody zachovania nemocnice, mať silné argumenty a mať za sebou cez petíciu podporu celého regiónu (starostov všetkých obcí a obyvateľov nášho regiónu). Ale ani to ešte nestačí. Je potrebné osloviť poslancov parlamentu, Asociáciu nemocníc Slovenska, média a niekoľkých vplyvných osobností.  Tu by som zdôraznil pomoc vládnej politickej strany, to však už musí riešiť primátor sám. Držím však všetky palce, aby sa nemocnica v našom meste nezrušila. Jej obnova by už bola nad naše sily a teda škoda by už presahovala obrovské rozmery.


Diskusia

Ak chcete pridať príspevok do fóra je potrebné sa prihlásiť!



Počet príspevkov v diskusii: 43

STREDA, 26.10.2011 16:39,
Zora - Dana Dudášová: Snáď si niekto o mne pomyslí,že som zlomyseľná a škodoradostná ,ale mňa najviac pobavilo, ako pán riaditeľ znervóznel a zneistel, keď sa všetko nevyvíjalo podľa jeho predstáv.Už som čakala,že to pero od zlosti rozláme.

STREDA, 26.10.2011 09:16,
clazur - Cyril Lazúr: Ak ste počúvali diskusiu na poslednom zastupiteľstve, mohli ste si všimnúť vysokú profesionalitu a vysokú znalosť problematiky zo strany Ing. Marty Eckhardtovej a na druhej strane "odbornosť" nového riaditeľa našej nemocnice. Hlavná vec, že je z cudziny.

SOBOTA, 22.10.2011 19:38,
Posledná úprava príspevku: SOBOTA, 22.10.2011 19:43
JozefP - : Vdaka Cyril za uznanie. Mne strasne vadi, ked niekto cielene robi z ludi blbcov a z niekoho spasitela. Som rad, ako sa poslanci rozhodli a dufam, ze ich aspon v pripade nemocnice bude viest vlastna česť.

ŠTVRTOK, 20.10.2011 17:55,
Lubomir - : ... telesnej

ŠTVRTOK, 20.10.2011 15:30,
Lubomir - : Ak by si to písal,tak potom by ti nehrozila rekonštrukcia stránky ale rekonštrukcia schránky :(

ŠTVRTOK, 20.10.2011 08:56,
clazur - Cyril Lazúr: Čítal som to aj ja. Veľmi ostrý bol Paluška, ale podľa mňa aj veľmi objektívny. Jozef je vždy na strane pravdy a je mu jedno o kom píše a to sa mi na ňom veľmi páči. Vždy povie to čo si myslí a jeho názor som vždy bral a rešpektoval. Ty si Ľubo bol veľmi kritický a ostrý, ale vyberal si slová, ktoré rezali a to sa niekomu nepáčilo až tak, že sa rozhodol zrekonštruovať celú stránku. No mne osobne vadi to, že sa mesto pomaly dostáva do záhadných rúk neznámych cudzích osôb so záhadnou minulosťou. Viac sa neodvážim o tom písať verejne.

ŠTVRTOK, 20.10.2011 08:48,
clazur - Cyril Lazúr: Ľubo, a čo si iné čakal?

STREDA, 19.10.2011 21:35,
Lubomir - : tak naše kritické pripomienky a komentáre sú v .... Niekto to asi už neuniesol. A môže sa začať nerušene chváliť.

STREDA, 19.10.2011 10:21,
Lubomir - : na oficiálnej info stránke Mesta prebieha rekonštrukcia stránky. Údajne pre napadnutie zvonka. Nezdá sa mi to, pretože od začiatku admini vedia kedy sa im ju podarí opäť spustiť. Preto som zvedavý ako bude vyzerať stránka po "rekonštrukcii" , lebo doteraz to bolo tak, že najmä pod oslavnými článkami vyzdvihujúcimi zásluhy našho záchrancu Kim -Ir Sena sa hneď objavili takmer výhradne len tie kritizujúce príspevky. A takto to asi nemôže ďalej vyzerať . Pitím Fanty sa asi imidž nedá vylepšiť, tak uvidíme čím nás info stránka mesta prekvapí.

ŠTVRTOK, 22.9.2011 07:13,
Zora - Dana Dudášová: Už dva roky nie som moravčianka,takže o dianie v meste sa príliš nezaujímam.Tým skôr,že môj manžel bol prepustený z MsÚ.Nemám právo hodnotiť spôsobilosť a schopnosti nového pána riaditeľa ,pretože ho nepoznám osobne. Ale podľa všetkých informácií,čo sa mi dostali,nemyslím ,že to bola dvakrát správna voľba.

STREDA, 21.9.2011 10:33,
clazur - Cyril Lazúr: Bol menovaný nový riaditeľ našej nemocnice (vlastne iba poverený riadením, pretože podľa zákona by ho malo najprv schváliť mestské zastupiteľstvo). Neviem, či bolo aj nejaké výberové konanie, ale teraz je to už asi jedno. No nechápem kroky nášho vedenia mesta, pretože do tak dôležitých funkcií by mali byť menovaní ľudia, ktorí za sebou majú viditeľné úspechy. O novom riaditeľovi sa však dozvedáme iba to, že nič neprezradí kde bol a čo robil, že nepovie v akej firme pracoval. No národ nie je tak hlúpy, aby si takéto údaje nevedel zistiť. Podľa informácií, ktoré pomaly (ale isto) prichádzajú sa dozvedáme, že nový riaditeľ je iba figúrkou bez odborných znalostí, skúsenosti a teda zbytočným človekom, ktorý potrebuje iba brať dobrý plat za služby poskytnuté v určitom období. A ako je to už novým zvykom, doma nemáme schopných odborníkov, preto radšej zoberieme cudzích amatérov, veď z cudzieho krv netečie.

ŠTVRTOK, 14.7.2011 22:11,
clazur - Cyril Lazúr: No nech je to už akokoľvek, neželám nikomu pobyt v nemocnici, v žiadnej, teda ani v našej. Som však razantne proti jej zrušeniu. Kvalita sa dá vždy zvýšiť a spokojnosť pacientov tiež. Ale, ak by niekto z mojich blízkych raz zomrieť len preto, lebo sa nedostal včas do nemocnice, neodpustil by som si, že som nič proti tomu voľakedy neurobil. A nezabudnite, že raz budemem všetci starí a budeme častejšie musieť tráviť aj v nemocnici. Nejaké urážky za slabšiu starostlivosť v zm nemocnici v minulosti teraz by mali ísť bokom. Ale ak nemáte záujem o zachovanie nemocnice môžete to tiež tu slobodne vyjadriť.

STREDA, 13.7.2011 20:58,
obcanmimoZM - Lucia : To je jedno či pred 7 rokmi, písala som svoju osobnú skúsenosť. Predsa ak sa niekde necítite dobre nebudete sa tam chcieť už nikdy vrátiť! A myslím, že na jednu sestričku tam v tom čase pripadli nejaké 2 deti... a sám musíte uznať, že na tom detskom oddelení sa predsa musia sestričky správať trochu inak! A nie toto! A s chirurgiou mám tiež skúsenosť ani nie spred roka... no nie osobnú,keďže som nebola ako pacient, no počas návštevy a z rozprávania starej mamy som si vedela spraviť obraz! Takže nesúhlasím s vami! Keby si mám vybrať - ZM nemocnica NIKDY VIAC!

UTOROK, 12.7.2011 21:59,
clazur - Cyril Lazúr: Lucia, píšete, že to bolo pred 7 rokmi. Ja som na chirurgií bol pred týždňom a bol som milo prekvapený. No samozrejme moj pohľad je subjektívny, ale pravdivý. Bol som svedkom aj jednej nepríjemnosti, ked na planovanu operaciu prišiel pacient neskoro v noci v podnapitom stave. P. primár ho ráno slušne vyhodil s tým, že mu ponúka zopakovať to o týžden, samozrejme bez alkoholu. Videl som však aj reakcie sestričiek na tzv. nervoznych pacientov. Pochopilo som, že na jednu zdr. sestru pripadá cca 10 pacientov a niekedy to majú tvrdé. No teraz to zvládali perfektne. Ale dúfam, že všetci tu uznávate, že zrušenie Nemocnice v ZM je veľkou chybou.To, či niekto je spokojný na 100 % alebo len na 25 ešte neznamená, že má naša nemocnica zaniknúť.

UTOROK, 12.7.2011 16:35,
obcanmimoZM - Lucia : Pán Lazúr dovoľte, nech Vám napíšem aj ja svoju skúsenosť s nemocnicou v ZM. Ležala som asi 7 rokov dozadu na detskom oddelení - so zápalom pľúc, zápalom pohrudnice a zápalom obličiek. Mama ma doniesla do nemocnice a ako ma na posteľ položila tak som aj musela zostať - zápal pohrudnice spôsobil, že som sa cítila ako so zlomenými rebrami no a vtedy sa človek ťažko hýbe. Sestričky boli vyslovene neochotné - nemohli mi dať ani len čaj prihriať a keď som prosila o nejaké lieky proti bolesti - vraj mi nemôžu nič dať, lebo majú len sirup a ten mi nepomôže, keďže som nebola dieťa, ale takmer dospelá. Tak mi teda musela prepašovať mama! Ako mi obed "treskli" na príručnú "dosku" pri posteli tak mi tam aj vychladol a zostal, pokiaľ mi ho nevzali,samozrejme, že som sa najesť nemohla. Keby teda za mnou nechodila mama a babka s teplým jedlom a tým, že ma aspoň umyjú kto vie či by som nedostala aj svrab a nejaké žalúdočné problémy. To ani nespomínam, že raz sa mi v detskej nemocnici v ZM podarilo dostať salmonelózu! K tomu mi samozrejme brali aj krv takmer každé ráno, no a ruky som mala celé modré, čiže boli naozaj citlivé k pacientom. To, že som chcela mať otvorené okno, pretože bolo leto a chcela som čerstvý vzduch nezaujímalo nikoho, hneď ako som ho otvorila prišli a zavreli ho. O 8 nesmelo byť už zapnuté žiadne svetlo na izbe. Že som nemohla spať nezaujímalo nikoho... no takže naozaj "súhlasím" s vami, určite je tá starostlivosť vysoko nadpriemerná! A to som písala o detskom oddelení, kde by teda človek čakal trošíčku viacej tej ochoty! Aj keď to oddelenie je už zrušené no bolo súčasťou Vami vychválenej nemocnice. Vtedy som si povedala - nemocnica nikdy viac! No čo čert nechcel o 2 roky som bola prinútená ísť na operáciu kolena do TO. Žalúdok sa mi dvíhal už pri slove nemocnica a nie ešte operácia... Bola som neskutočne milo prekvapená personálom, upratovačkami, doktormi, sanitármi... Samotná vrchná sestra mi pár hodín po operácii prišla meniť obliečky, ľad na nohu, umyla mi vlasy, ohrievala jedlo... a to som nebola ani na VIP izbe. Doktori chodili a starali sa, každú hodinu sa chodili pýtať ako sa pacienti majú a pod. Lieky mi bez problémov podali, brali ma na prechádzku ...Tam som sa naozaj cítila ako v nejakej nadpriemernej nemocnici, ako ste vy spomenuli - pre VIP pacientov. Ale Moravce? Tie majú strašne ďaleko od slabučkého priemeru! To ani nemusím spomínať, keď na chirurgii ležala moja stará mama... to teda bola tiež starostlivosť na úrovni. Ale len naša... zo strany sestier, ktoré ste tak vychválili bola strašne mizerná. Ale to už tu rozoberať nemusím. Takže aby ste si nemysleli, že som voči Vašim názorom nejako zaujatá!

UTOROK, 12.7.2011 13:20,
Lubomir - : cyril , žiaľ je to tak ako píšeš. Najsmutnejšie je však to, že každá aktivita (najmä tá nezištná) snažiaca sa pomôcť mestu je prijímaná zo zásady podozrievavo,negatívne. Takéto aktivity sú spochybńované a ľudia neveria že niekto chce pomôcť z vľastnej vôle a slobodne. Za všetkým sa vidia len peniaze a možnosť vlastného nabalenia. Uvediem len malilinký, zdanlivo nesúvisiaci príklad: na ľavom brehu Hostianskeho (Zlatňanka) potoka sú záhradky. Roky rokúce si ich tu zlatomoravčaniazveľadujú a pestujú v nich zeleninu. Ale medzi záhradkami a potokom bol neskutočný bordel, kde končil takmer všetok odpad zo záhradok. Nikomu to z nich nevadilo. Jedného dňa prišiel pán (jeden z nových vlastníkov) a začal pred záhradkami a na brehu potoka čistiť,kosiť,čistiť,kosiť, vysádzať okrasnú zeleň, znovu čistiť,kosiť,zbierať odpadky,psie exkrementy... To si mal vidieť , ale hlavne počuť aká spŕška urážok a negatívnych reakcií ,podozrievania a šomrania sa spustila za jeho chrbtom na jeho hlavu ! A to len preto že chcel a stále chce aby to tu vyzeralo pekne, aby sa tu každý cítil príjemne. Robí to tu stále, za dažďa a aj teraz za horúčav. Za vlastný benzín do kosačky, na úkor svojej rodiny. Pred takýmito ľuďmi klobúk dolu! Píšem to Cyril aj preto, aby som ťa povzbudil a aby si to jednoducho "nezabalil" , pretože ak v meste nebudú žiť taký ľudia a s takým vzťahom k mestu ako ty tak to s nami dopadne veľmi zle.

UTOROK, 12.7.2011 11:56,
clazur - Cyril Lazúr: Dnes ma už niektoré názory nevzrušujú. Zvykol som si, že čím viac sa zaujímaš o mesto, tým viac nepriateľov budeš mať, lebo v ZM je to už z princípu povahy zlatomoravčanov. A nič sa zrejme nezmenilo. Vyjadril som svoju skúsenosť v pobyte v našej nemocnice a na tom, čo som napísal nemienim nič meniť. Nemocnica je v ZM na veľmi dobrej úrovni. Zrejme ste zaujatí voči všetkému čo napíšem. Ak by som napísal opačne, spustili by ste reakciu v inom ponímaní, lebo skrátka Lazúr je nepriateľ. A s tým SDKÚ ... môže vyprodukovať iba chorý mozog - mám pocit, že veľmi blízky SO, ak nie priamo.

UTOROK, 12.7.2011 09:49,
Lubomir - : Ivan, nepochopil si pointu mojej reakcie. Nevadí, prečítaj si pozorne ešte raz občanov príspevok. Alebo to tu sám vysvetlí ?

PONDELOK, 11.7.2011 22:57,
MarianOSLELA - Marian Lanca : Lubomir - namiesto vyčkávania, že sa Vám niečo prilepí na prsty si radšej postavte vlastnú. A inak si budete ju vážiť. Život nieje o tom len každú možnosť využiť a obohatiť sa na úkor väčšiny.

PONDELOK, 11.7.2011 22:51,
MarianOSLELA - Marian Lanca : obcanmimoZM - Lucia asi len Cyril je jediný čo si to myslí

PONDELOK, 11.7.2011 22:39,
Lubomir - : @obcan: daj tip na niekoho z SDKÚ. Som ich sympatizant, tak hádam nejaká menšia budova by sa mi mohla prilepiť na prsty

PONDELOK, 11.7.2011 19:34,
obcan - obcan zm: Treba občanom povedať, kto ich tu zavádza. Strana SDKÚ v ZM má záujem o časť nemocnice.

PONDELOK, 11.7.2011 15:17,
obcanmimoZM - Lucia : Pán Lazúr - klobúk dolu! Ostávam s otvorenými ústami! Vy viete tak vykresliť veci, že s Vašim darom reči by ste dokázali aj škodu120 predať ako najnovšie Porsche! Absolútne s Vami nesúhlasím! A myslím, že nie som jediná!

NEDEľA, 10.7.2011 22:17,
MarianOSLELA - Marian Lanca : clazur - Cyril Lazúr minule som na dostihoch v Topoľčiankach sedel vedľa jednej staršej pani čo svojej kamarátke odporúčala, aby išla so svojim problémom s nohou doktorovi Hajdovi. Vraj je u neho príjemná atmosféra a má neskutočne príjemný prístup k ľudom. Ostal som sa len nechápavo s úsmevom dívať. Pri Vašom článku mám podobné pocity.

NEDEľA, 10.7.2011 19:29,
Posledná úprava príspevku: NEDEľA, 10.7.2011 19:31
clazur - Cyril Lazúr: Nedobrovoľne-dobrovoľne som ako pacient strávil týždeň na našej chirurgií. Doteraz som sa k našej nemocnici vyjadroval iba ako záujemca o snahu na jej obrodu, od teraz sa môžem vyjadrovať už aj ako znalec na jej vnútorné pomery. V prvom rade musim vysoko vyzdvihnúť kvalitu poskytovania zdravotnej starostlivosti, ktorá presahuje priemer svetovej zdravotníckej starostlivosti v EÚ (porovnávam bežnú zdravotnú starostlivosť, nie starostlivosť na súkromných klinikách pre VIP). A že mám prehľad, dokazujem skúsenosťami so systémom v Rakúsku, kde podnikám v obore poskytovania opatrovateľskej služby pre starých a chorých v nem. hovoriacich krajinách EÚ. Vysoko chválim prístup lekárov, zdravotných sestier, či iba obyčajné upratovačky. Až neskutočne ľudský prístup celého personálu, dokonalá informácia o tom, čo sa bude so mnou diať, okamžitá reakcia na požiadavky (lieky proti bolesti, pomoc pri podávani stravy, pomoc pri hygiene a pod.), to som registroval ako bežný pracovný postup. Poviete si, no Lazúr, VIP, dal si nadštandardnú izbu a mal čo chcel. Omyl. Nadštandardnú izbu som s vďakou odmietol a prežil som cca týždeň medzi normálnymi pacientmi. Pre celý tím ľudí na chirurgií v Zlatých Moravciach je VIP každý pacient tejto chirurgie. Nepotrebujete žiadnu nadštandardnú izbu, starajú sa o Vás nadštandardne po celý čas. Vysoko chválim pána primára chirurgie MUDr. Hanzela a všetkých jeho lekárov, vrátane anestetikov, SONO, RTG, skrátka celý tím. Toto je nemocnica, ktorá si zaslúži aby normálne fungovala a ten, kto ju chce zrušiť si zaslúži naše pohrdanie a odsúdenie. Ak je VšZP tou hybnou pákou, ktorá rozhoduje o existencií NsP v ZM, tak kladiem otázku: Načo je mne VšZP, ktorá nemá o mňa ako klienta záujem a chce ma poškodiť? Veď JA som ten, ktorý svojím podpisom, som sa v nej zaregistroval a sám som jej dal kompetenciu rozhodovať o mne. Tak okamžite využijem príležitosť a o pár mesiacov jej túto kompetenciu veľmi rýchlo zoberiem a dám ju tej zdravotnej poisťovni, ktorá sa mi zaručí zazmluvnením našej nemocnice. A čo urobíte VY? Na záver iba vyjadrujem úprimné poďakovanie celému tími zlatomoraveckej chirurgie. Som však presvedčení, že podobne je to aj na iných oddeleniach v našej nemocnici.

PONDELOK, 4.7.2011 21:46,
nestranný - : V niečom máte pravdu, ale práve presne o to ide MV SR, aby im neodchádzali starší a skúsení policajti. Ešťe jedna poznámka vzhľadom na stále narastajúci prenos kompetencií štátu na obce je opodstatnenosť MsP na mieste, tak ako to pochopili v okolitých štátoch. Sú veci, ktoré PZSR nebude nikdy riešiť z určitých dôvodov.Verte tomu, že tiež viem o čom píšem. Bohužiaľ, my dvaja to nevyriešime. S pozdravom.

PONDELOK, 4.7.2011 21:15,
MarianOSLELA - Marian Lanca : Neurazil som sa. Je zbytočné, aby bola MsP, keď je obvodné oddelenie. To je však na dlhú debatu. Viem o čom hovorím a nesnažím sa byť odborník na všetko. Prácu mestskej polície si vážim aj dobre poznám jej náplň. Len ja som za jednotnú políciu. Slúžiť v mestskej polícii je horšie ako slúžiť štátnej. Hlavne čo sa týka sociálneho zabezpečenia. obvodné oddelenie tvoria hlavne mladí policajti, ale MsP starne. Tam nemôže ísť po 15. rokov do výsluhového dôchodku. Aj toto je problém čo by sa mal začať celoplošne riešiť.

PONDELOK, 4.7.2011 20:10,
nestranný - : Vážený pán MarianOSLELA - Marian Lanca, prepáčťe, ale nemáte absolútne prehľad o práci mestskej polícii. Opýtajte sa riadiťeľa OO PZ a ten vám to určiťe vysvetlí ako to funguje čo sa týka práce MsP a OOPZ. Nechcel som reagovať, ale takéto nezmysly som už dávno nečítal. Absolútne neviete o čom píšeťe, ale na Slovensku sme si už zvykli, že každý je odborník na všetko. Prepáčťe nechcel som uraziť. Cením si názor každého, ale výsledky hodnotení hovoria o niečom inom.

PONDELOK, 4.7.2011 11:18,
MarianOSLELA - Marian Lanca : Netreba vidieť všetko tak negatívne. Funkcia zástupcu náčelníka mestskej polície je nepotrebná. Vzhľadom aj na bezpečnostnú situáciu možno vyvodiť záver, že aj mestská polícia nieje potrebná. Štátna polícia vo veciach verejného poriadku dosahuje dobré výsledky. Ľuďom mastia hlavy aký je to odborník, prečo teda nezostal robiť tam kde bol štátnym policajtom? Je to Váš subjektívny pohľad. Bolo zverejnené kariérne pôsobenie súčastného zástupcu náčelníka mestskej polície v Policajnom Zbore. Podľa môjho je to taká oboznamovania kariéra. Iné je však pracovať v PZ a iné mestskej polícií. Napríklad spomeniem telesné previerky, ktoré musia štátny policajti (muži) každý rok absolvovať do 50. rokov života. Ak zástupca náčelníka získa dobrú osobnú a vecnú znalosť, (min.2 - 5 rokov) tak môže byť prínosom pre mesto. Potom však nemôže odísť niekde inde za prácou. Ako som však povedal prvoradé postavenie vo veciach zabezpečovania verejného poriadku má v Zlatých Moravciach štátna polícia. Nevidím na tom nič zlé, že Mgr. Marián Kery bude chcieť kandidovať a niečo si pripravuje. Ak si vlastne pripravuje. To môže urobiť každý. Veď pán Mgr. to skúšal pokiaľ dobre viem aj vo svojej rodnej dedine. Tak skúša šťastie inde. Takúto šancu majú aj ostatní občania. Každý sa môže začať prezentovať a takto si pripravovať predvolebnú kampaň. Obcan - obcan zm poznáte niekoho, kto by mohol byť vhodný kandidát v budúcich komunálnych voľbách?

NEDEľA, 3.7.2011 15:12,
obcan - obcan zm: Tu je bežné priateľstvo hocikoho s hocičím a hocikedy. Mestské zastupiteľstvo schválilo len funkciu stáleho zástupcu mestskej polície, ktorého si mal vybrať p. Hritz ako náčelník, ale vybral si ho primátor a dosadil tak ďalšieho nemoravčana, ako je on sám. Ľuďom mastia hlavy aký je to odborník, prečo teda nezostal robiť tam kde bol štátnym policajtom? S tými smerákmi a sasákkmi to nie je až tak isté, lebo tu vstúpilo do hry KDH. Smer-SD už v súčasnosti pripravuje predvolebnú kampaň za niekoľko miliónov na ďalšie komunálne voľby, na ktoré chce kandidovať ďalší nemoravčan Mgr. M. Kéry /asi si dá do Zlatých Moraviec v krátkom čase fiktývny trvalý pobyt, pritom pochádza z Červeného Hrádku/, čo by znamenalo úplné ovládnutie Zlatých Moraviec touto stranou a pokračovanie v rabovaní mesta. Zlatomoravčania už dobre vedia, že dobré časy tohto mesta pominuli na mnoho rokov. Neviem, kto sa môže hlásiť k priateľstvu s primátorom, veď kto ho čo len trošku spoznal za tých dlhých šesť mesiacov vie, že to je samé klamstvo a pretvárka.

NEDEľA, 3.7.2011 11:57,
MarianOSLELA - Marian Lanca : Dobrý deň. Neodvolanie náčelníka mestskej polície už nesvedčí o ničom, nakoľko mestské zastupiteľstvo schválilo zástupcu náčelníka mestskej polície. Primátor si od volebného obdobia upevnil svoje postavenie. Ľudia, ktorí po voľbách pociťovali negatívne rozčarovanie nad výsledkom komunálnych volieb, teraz sa hlásia k priateľstvu s primátorom. Už je bežné priateľstvo smeráka s sasákom. Cyril prajem Ti veľa úspechov S pozdravom ...

PIATOK, 24.6.2011 09:17,
clazur - Cyril Lazúr: Chválim (neviem koho) za možnosť sledovať on-line zasadnutie MsZ. Využil som túto možnosť a ďakujem za priamy prenos. Bolo by dobré to viac spropagovať. K samotnému MsZ. Vyjadrujem iba jeden postreh. Neodvolanie náčelníka polície. Je to nepríjemná prehra primátora. Svedčí to o narastajúcich nezhodách medzi primátorom a poslancami. Nie je to dobrý signál, pretože chýbajúca podpora politickej strany sa v našom meste vždy prejaví neschopnosťou riešiť dôležité problémy v našom meste (napr. nemocnica). O to viac ma to prekvapuje, keď primátor kandidoval so širokou podporou koalície viacerych politických strán. Tak sa iba pýtam: Kde sú tie politické strany ???? Ale najmä: Ako ďalej pán primátor? Takýto stav : poslanci vs primátorka sme tu mali 8 rokov a vieme ako sme dopadli!!! K ostatným bodom sa nevyjadrujem, aj keď ma taktiež zaskočilo pár nezmyslov, ale to už nechcem komentovať.

ŠTVRTOK, 23.6.2011 15:25,
Lubomir - : to len ja mám taký katastrofálny zvuk na live streame zo zasadnutia MZ ?

ŠTVRTOK, 23.6.2011 13:45,
Lubomir - : možno to nie je neschopnosť ale iba alibizmus pred zlatomoravčanmi a vedomé konanie na dosiahnutie svojho konečného cieľa

ŠTVRTOK, 23.6.2011 13:40,
clazur - Cyril Lazúr: Ľubo ďakujem. Preštudoval som si program MsZ. No som sklamaný, že ani jeden bod o pláne záchrany nemocnice, nič o krokoch na jej záchranu, či krokoch na zabezpečenie zachovania jej normálneho stavu (o obnove zaniknutých oddelení ani nehovorím). To pol roka po voľbách nemáme žiadnu alternatívu na zabezpečenie istoty fungovania NsP??? Podľa mojich info, VšZP informovala o svojom zámere nezazmluvniť niektoré oddelenia NsP už v januári. Tak ako je teraz isté, čo plánuje VšZP v januári 2012!!! To čo sme doteraz robili????????? Chyba je v komunikácií, to som pochopil, ale aj v schopnosti viesť plodný dialóg, to v našom meste sústavne absentuje. Mrzí ma, že primátor ide s petíciou za riaditeľom VšZP bez predchádzajúceho dohovoru, ale najmä bez podpory ANS!!!!!! Potom sa nečudujme, že sa s ním ani nestretne a petícia ostáva za dverami pod nohami sekretárky (tak ako aj za SO). Znova musím konštatovať absolútnu neschopnosť vedenia mesta jednať, vybavovať, ale najmä - komunikovať!!!

ŠTVRTOK, 23.6.2011 11:39,
Lubomir - : http://www.zlatemoravce.eu/menu/mestske-zastupitelstva-pozvanky1

ŠTVRTOK, 23.6.2011 10:48,
clazur - Cyril Lazúr: Vie m i niekto poradiť, kde na oficiálnej stránke mesta sa dočítam, že bude zasadnutie mestského zastupiteľstva a aký program bude mať? Ďakujem.

STREDA, 22.6.2011 21:25,
Lubomir - : dúfam že po zajtrajšom MZ nebudem musieť zmeniť môjho bio-avatara na čiernu zástavu.

PONDELOK, 20.6.2011 16:41,
Lubomir - : rád by som vedel kto dal podnet a kto vypracoval návrh na transformáciu mestských podnikov a nemocnice

PONDELOK, 20.6.2011 13:17,
Lubomir - : cyril, problém je v tom, že o tvoje rady nestoja preto, že ty chceš pomôcť niečo zveľadiť ale oni to potrebujú "transformovať".

PONDELOK, 20.6.2011 12:25,
clazur - Cyril Lazúr: Poznám sa osobne s 90 % zamestnancami MsÚ. Moja snaha je poradiť ako zachrániť čo sa ešte dá. Mohol by som sa vykašľať na mesto, veď nech sa stara ten, koho ste si zvolili!!! No to nie je v mojej povahe. O toto mesto som mal a vždy budem mať záujem. Problémom je iba to, že o moje rady nikto nestojí a tak raz prestanem radiť. Kritizovať a nadávať je najľahšie, to dokáže každý. No skús urobiť viac ako nadávať a kritizovať.

PONDELOK, 20.6.2011 09:01,
Posledná úprava príspevku: PONDELOK, 20.6.2011 10:31
Lubomir - : čo s tým má prednosta z Vrábeľ ? Prečo by mal na neho útočiť ? Ako môžeš napísať takú sprostosť ?! No a tá postupka je : K L K K...... P.S: napíš aspoň jeden argument pre ktorý si do toho zatiahol prednostu !

NEDEľA, 19.6.2011 20:56,
obcan - obcan zm: Vážený pán Lazúr, asi dobre viete, že zazmluvnenie nemocnice bolo úlohou primátora začať vybavovať skôr s VšZP ako 10. júna a hrdiť sa petíciou, to už všetci vedeli, že je neskoro. O akú hru na občanov tu teda ide? Prečo neútočíte aj na prednostu z Vrábeľ? Asi preto, že ho sám dobre poznáte. Občania by sa ale mali dozvedieť, čo sa na nich chystá vo štvrtok 23. júna na MZ. Možno dôjde k transformácií mestských podnikov, čo bude znamenať ich následnú privatizáciu vopred určeným osobám, primátor stále trvá na odvolaní náčelníka MsP a dosadení nového zo Šale, ktorý sa už zaúča, prepúšťanie zamestnancov mesta a mestských podnikov. Samozrejme, že treba vrátiť tým čo prispeli na predvolebnú kampaň. Hovorí sa o tom v celom meste. Bude záležať len na poslancoch ako zahlasujú. Možno občanom budú zvýšené dane, nezmyselné parkovné atď. Tu je toľko závažných problémov, že by sa dalo o nich písať od rána do večera. Za týmto už nefiguruje bývalá primátorka mesta ale jeho súčasné vedenie na čele s postupkou L K J K L.




nové príspevky

Rómska problematika
clazur Neviem prečo mi nižšie
(10 príspevkov)

Rómska problematika
clazur Pozeral som to a s manželkou
(10 príspevkov)

Rómska problematika
JozefP Reakcia ciganky na to,
(10 príspevkov)

Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?
JozefP ...isli sme a zda sa
(2 príspevky)

Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?
Lubomir tak ako kedysi veľký
(2 príspevky)

Najnovšie video



Kam sa uberalo Slovensko, keď vládli Mečiar, Dzurinda, Fico a Radičová?

článok